امروز
جمعه
مهر 1398
26
قمری:19 صفر 1441

میلادی:18 اکتبر 2019
 
تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394     |     کد : 51

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز تاکید کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز، با حضور درنمایشگاه های بین المللی

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری تبریز، نیاز مبرم به حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی دارد

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری تبریز، نیاز مبرم به حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی دارد.
میراعتماد عمادی با بیان این مطلب اظهار داشت: بخش عمده‌ای از فرصت‌های گردشگری، از رهگذر حضور در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی حاصل می‌شود؛ از این رو شرکت در نمایشگاه‌های صنعتی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌تواند تامین کننده این ایده باشد.
وی با بیان این‌که تبریز به واسطه جایگاه تمدنی خود، در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی، مواد غذایی و ... صاحب‌نام است، اظهار داشت: حضور فعال در نمایشگاه‌های تخصصی هر یک از این بخش‌ها، همراستا با دستاوردهای گردشگری بوده و در کنار رشد  اقتصاد شهری، می‌تواند به تقویت تعامل تبریز با شهرهای مهم جهان کمک کند.
وی با اشاره به حضور موثر شهرداری تبریز در نمایشگاه‌های خارجی اظهار داشت: توسعه دیپلماسی شهری،  با تکیه بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اجتماعی می‌تواند در خدمت اهداف توسعه شهر باشد؛ متاسفانه غفلت از این امر در دوره‌های پیشین موجب شده بود، جایگاه مهم حوزه گردشگری در تبریز، آن‌گونه  که باید و شاید، مطرح نباشد، با این حال، حرکت‌های اخیر در این حوزه بسیار نویدبخش و درخشان است.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز در عین حال اظهار داشت: شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، باید به صورت متقابل، فرصت‌های میزبانی نمایشگاه‌های بزرگ و تحصصی را نیز برای شهر فراهم کند.
عمادی با اشاره به حضور تبریز در در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته کیش اظهار داشت: با توجه به موقیعت خاص جزیره کیش و ارتباطات خاص این منطقه آزاد، حضور در نمایشگاه گردشگری کیش، می‌تواند فرصت مهم تبریز در پیگیری اهداف 2018 باشد.


اداره کل روابط عمومی